Drogi Użytkowniku!
Amavita Sp. p. przykłada dużą wagę do ochrony Twojej prywatności w trakcie wizyt
na naszej stronie amavita.pl („Strona”). Pragniemy zapewnić, że traktujemy Twoje
dane ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Dlatego też poniżej
prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas
Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez
naszą stronę. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem przepisów
Rozporządzenia RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH („Administrator”)
„AMAVITA – Marzena Klakocar, Alicja Majda-Szczotka, Agnieszka Myrdzio”
Lekarska Spółka partnerska
Canaletta 4
51-665 Wrocław
NIP 898-19-74-130, Regon 932691008, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, Sąd
rejonowy dla Wrocławia fabrycznej VI Wydział gospodarczy KRS Nr 0000044923
II. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Jeśli zamierzasz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam
Twoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych
poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem strony, sprzedażą i świadczeniem
usług przez Administratora („Usługi”).
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  1. Świadczenie Usług,
  2. Przesyłanie newslettera.
    Podstawa przetwarzania:
  3. Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  4. Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust.
    1 lit. c RODO)
  5. Twoja zgoda wyrażona na Stronie w związku z udzieleniem odpowiedzi na
    zapytanie, zgoda na działania marketingowe (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  6. Umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  7. Nasz prawnie uzasadniony interes, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony
    roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  8. Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celach
    marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    Podanie danych:
    Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
    Skutek niepodania danych:
    W zależności od celu, w jakim dane są podawane:
  9. brak możliwości odpowiedzi na pytania
  10. brak możliwości korzystania z usług Administratora
  11. brak możliwości dokonania zakupów u Administratora
  12. brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach
    specjalnych, oferowanych przez Administratora
    Możliwość cofnięcia zgody:
    w każdej chwili
    Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z
    prawem. Pamiętaj, że cofnięcie zgody dotyczy wyłącznie sytuacji, w której to Ty
    wyraziłeś zgodę. Przetwarzanie danych na innych podstawach wymienionych wyżej
    nie wymaga Twojej zgody i będzie kontynuowane przez okres dopuszczony przez
    przepisy prawa.
    III. PROFILOWANIE
    W ramach Strony możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich
    potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane przez Ciebie
    dane osobowe. Zanim dokonamy profilowania, na podstawie którego podejmowane
    będą decyzje:
  13. wywołujące wobec Ciebie skutki prawne,
  14. wpływające na Ciebie w podobnie istotny sposób,
    zapytamy Cię o Twoją zgodę.
    Pamiętaj, że zgodę w każdej chwili możesz odwołać. Przetwarzanie danych do
    momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
    IV. OKRES PRZETWARZANIA
    Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku
    temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
  15. przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do
    przetwarzania Twoich danych
  16. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez
    Stronę przez którąkolwiek ze stron
  17. cofniesz zgodę (cofnięcie zgody ) na przetwarzanie danych, jeśli to ona była
    jego podstawą
  • w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi
    najpóźniej.
    Maksymalny okres przechowywania Twoich danych w celach rozliczeniowych wynosi
    5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności
    podatku związany ze świadczoną usługą. Wiąże się to z upływem okresu
    przedawnienia zobowiązań podatkowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    Po upływie okresów przechowywania Twoje dane osobowe zostaną usunięte lub
    zanonimizowane.
    V. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
    Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne
    zgodne z właściwymi przepisami prawa.
    VI. TWOJE UPRAWNIENIA
    Przysługuje Ci prawo żądania:
  1. dostępu do Twoich danych osobowych
  2. ich sprostowania
  3. usunięcia (prawo do bycia zapomnianym)
  4. ograniczenia przetwarzania
    A także prawo:
  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  6. żądania przeniesienia danych do innego administratora
    Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
    Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz również
    złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych.
    VII. CIASTECZKA
    Nasza Strona, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies
    (ciasteczek). Pliki te:
  7. są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
  8. umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Strony
  9. nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia
    Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
  10. usunąć pliki cookies
  11. blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
    Na tej Stronie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
  12. zapamiętywania informacji o Twojej sesji
  13. statystycznym
  14. marketingowym
  15. udostępniania funkcji strony
    Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w
    Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z
    informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w
    przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących
    podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
  16. Firefox
  17. Chrome
  18. Safari
  19. Internet Explorer / Microsoft Edge
    Jeśli nie wyłączysz wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki,
    oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.
    Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
    VIII. USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
    Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane
    Twoje dane.
    W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy bowiem
    udostępniać Twoje dane zaufanym podmiotom trzecim w celach związanych ze
    świadczeniem naszych usług np. biurom rachunkowym, dostawcom usług IT,
    podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, drukarniom,
    instytucjom płatniczym.
    Pilnujemy, żeby podmioty te dbały o Twoje dane i wykonywały swoje obowiązki
    zgodnie z prawem.
    IX. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
    Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
    A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?
    Napisz na adres e-mail:
    amavita@wp.pl