Polityka prywatności
Drogi Użytkowniku!
Amavita Sp. p. przykłada dużą wagę do ochrony Twojej prywatności w trakcie wizyt
na naszej stronie amavita.pl („Strona”). Pragniemy zapewnić, że traktujemy Twoje
dane ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Dlatego też poniżej
prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas
Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez
naszą stronę. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem przepisów
Rozporządzenia RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH („Administrator”)
„AMAVITA – Marzena Klakocar, Alicja Majda-Szczotka, Agnieszka Myrdzio”
Lekarska Spółka partnerska
Canaletta 4
51-665 Wrocław
NIP 898-19-74-130, Regon 932691008, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, Sąd
rejonowy dla Wrocławia fabrycznej VI Wydział gospodarczy KRS Nr 0000044923
II. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Jeśli zamierzasz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam
Twoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych
poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem strony, sprzedażą i świadczeniem
usług przez Administratora („Usługi”).
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
- Świadczenie Usług,
- Przesyłanie newslettera.
Podstawa przetwarzania: - Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust.
1 lit. c RODO) - Twoja zgoda wyrażona na Stronie w związku z udzieleniem odpowiedzi na
zapytanie, zgoda na działania marketingowe (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - Umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Nasz prawnie uzasadniony interes, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celach
marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Podanie danych:
Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
Skutek niepodania danych:
W zależności od celu, w jakim dane są podawane: - brak możliwości odpowiedzi na pytania
- brak możliwości korzystania z usług Administratora
- brak możliwości dokonania zakupów u Administratora
- brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach
specjalnych, oferowanych przez Administratora
Możliwość cofnięcia zgody:
w każdej chwili
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z
prawem. Pamiętaj, że cofnięcie zgody dotyczy wyłącznie sytuacji, w której to Ty
wyraziłeś zgodę. Przetwarzanie danych na innych podstawach wymienionych wyżej
nie wymaga Twojej zgody i będzie kontynuowane przez okres dopuszczony przez
przepisy prawa.
III. PROFILOWANIE
W ramach Strony możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich
potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane przez Ciebie
dane osobowe. Zanim dokonamy profilowania, na podstawie którego podejmowane
będą decyzje: - wywołujące wobec Ciebie skutki prawne,
- wpływające na Ciebie w podobnie istotny sposób,
zapytamy Cię o Twoją zgodę.
Pamiętaj, że zgodę w każdej chwili możesz odwołać. Przetwarzanie danych do
momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
IV. OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku
temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym: - przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do
przetwarzania Twoich danych - ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez
Stronę przez którąkolwiek ze stron - cofniesz zgodę (cofnięcie zgody ) na przetwarzanie danych, jeśli to ona była
jego podstawą
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi
najpóźniej.
Maksymalny okres przechowywania Twoich danych w celach rozliczeniowych wynosi
5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności
podatku związany ze świadczoną usługą. Wiąże się to z upływem okresu
przedawnienia zobowiązań podatkowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Po upływie okresów przechowywania Twoje dane osobowe zostaną usunięte lub
zanonimizowane.
V. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne
zgodne z właściwymi przepisami prawa.
VI. TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do Twoich danych osobowych
- ich sprostowania
- usunięcia (prawo do bycia zapomnianym)
- ograniczenia przetwarzania
A także prawo: - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
- żądania przeniesienia danych do innego administratora
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz również
złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
VII. CIASTECZKA
Nasza Strona, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies
(ciasteczek). Pliki te: - są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
- umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Strony
- nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz: - usunąć pliki cookies
- blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
Na tej Stronie ciasteczka wykorzystywane są w celu: - zapamiętywania informacji o Twojej sesji
- statystycznym
- marketingowym
- udostępniania funkcji strony
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w
Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z
informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w
przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących
podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz: - Firefox
- Chrome
- Safari
- Internet Explorer / Microsoft Edge
Jeśli nie wyłączysz wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki,
oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
VIII. USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane
Twoje dane.
W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy bowiem
udostępniać Twoje dane zaufanym podmiotom trzecim w celach związanych ze
świadczeniem naszych usług np. biurom rachunkowym, dostawcom usług IT,
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, drukarniom,
instytucjom płatniczym.
Pilnujemy, żeby podmioty te dbały o Twoje dane i wykonywały swoje obowiązki
zgodnie z prawem.
IX. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?
Napisz na adres e-mail:
amavita@wp.pl